شرایط و قوانین

تاریخ بروزرسانی 02/03/1400

❊ فروش به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می شود و بسته شما توسط مامورین پست تحویل شما می گردد.

❊ تمامی محصولات با بسته بندی های مخصوص زلفنا به صورت محرمانه برای مشتریان ارسال می گردد و تا زمانی که بسته باز نشود، محتوای آن مشخص نخواهد شد.

❊ زمان تحویل بسته به شهرستان بین 3 تا 6 روز کاری (از زمان تحویل بسته به پست) می باشد. در روش پست پیشتاز، زمان تحویل بسته به مشتری، نسبت به دوری و نزدیکی مقصد، بین 24 الی 72 ساعت، متغیر می باشد.

❊ پس از دریافت سفارش، از طرف زلفنا برای تایید و یا ارسال سفارش و … با مشتری تماس گرفته نمی شود. تغییر وضعیت سفارشات فقط از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

❊ محصولات مطابق تصویر وب سایت ارسال می گردد.

❊ لطفا در تکمیل آدرس گیرنده و تعیین موقعیت مکانی ، کاملا دقت نمایید و آدرسی دقیق با جزییات کامل را وارد نمایید، در صورت مجهول بودن آدرس و برگشت خوردن بسته، هزینه ارسال مجدد به عهده سفارش دهنده خواهد بود.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی شنبه تا چهارشنبه : از ساعت 9 الی 17 و پنج شنبه: از ساعت 9 الی 14 هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. زلفنا به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌دهد.

زلفنا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در زلفنا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای زلفنا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

زلفنا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای زلفنا محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت زلفنا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای زلفنا محفوظ است. زلفنا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت زلفنا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، زلفنا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند؛ تحویل گیرنده سفارش، هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

از آنجا که زلفنا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهایی که به صورت محدود شامل تخفیف ویژه هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که زلفنا هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

لغو سفارشات

مشتری تا قبل از ارسال مرسوله و یا تغییر وضعیت سفارش به حالت “آماده سازی” می تواند سفارش را بدون ارائه هیچ دلیلی لغو کند و مبلغ را با کسر کارمزد انتقال، دریافت کند.

در صورتی که سفارش ارسال شده باشد مشتری باید بدون باز نمودن درب بسته با بخش پشتیبانی جهت عودت مرسوله هماهنگ کند و در صورتی هزینه سفارش به حساب مشتری عودت داده خواهد شد که سلامت محصول از طرف تیم فنی اعلام شود. هزینه عودت بسته بر عهده مشتری می باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

زلفنا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد و ارسال همه مرسولات از طریق پست، بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. به منظور کاهش خسارت و صدمات احتمالی، عرقیات گیاهی حتی الامکان در بسته بندی پت عرضه می گردد.
هر نوع شکستگی و خورد شدگی محصول ارسالی در طی ارسال با پست یا باربری به عهده سفارش دهنده بوده و زلفنا هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وب سایت زلفنا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های زلفنا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات زلفنا اقدام کند. همچنین از آنجا که زلفنا یک وب سایت خرده‌ فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط زلفنا از شرکت‌های معتبر و وارد کنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با زلفنا همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌ واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.
در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و زلفناا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

خدمات پس ‌از‌ فروش زلفنا تنها در صورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که بسته بندی محصولات بصورت پلمپ باقی مانده باشند و همچنین وقت تعیین شده (72 ساعت بعد از تحویل کالا) برای برگشت کالا به اتمام نرسیده باشد.

برای درخواست مرجوعی حتما با ید در موقع باز کردن کارتن پستی از آن فیلم تهیه کنید و لازم به ذکر است که فیلم تهیه شده باید بدون ویرایش باشد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات زلفنا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به زلفنا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که زلفنا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های زلفنا از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع رسانی خدمات و سرویس‌های ویژه یا محصولات تازه، امکان دارد زلفنا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه زلفنا را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که 09903232771 تنها شماره‌‌هایی است که زلفنا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه زلفنا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان زلفنا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام زلفنا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@zolfena.ir اطلاع دهید.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

زلفنا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. زلفنا متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت زلفنا، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات زلفنا، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط زلفنا جزئی از اموال زلفنا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار زلفنا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای زلفنا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط زلفنا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار زلفنا است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت زلفنا و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای زلفنا محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات زلفنا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.zolfena.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت زلفنا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.zolfena.ir و همچنین، هیچگونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون  Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در زلفنا، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات زلفنا با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی‌آیند. زلفنا در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ‌وجه به معنی تایید فنی زلفنا درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.

نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.

نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.

جهت احترام گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیر ضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.

کاربران ارسال‌کننده‌ نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تایید نشدن نظر کاربر می‌شود.
تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌ دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.

تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید

کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از زلفنا را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.

توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.

بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.

لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان زلفنا (شماره تلفن 09903232771) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.

برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به info@zolfena.ir ایمیل ارسال کنید. همچنین انتقاد یا شکایت خود را به ایمیل آدرس info@zolfena.ir ارسال کنید.

محتوا

© کلیه محتویات سایت زلفنا شامل قانون حق تکثیر شده و به وب سایت زلفنا تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در زلفنا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در زلفنا قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً به صورت مصوب تعیین شده است.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، زلفنا نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌ گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد،زلفنا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود.

نمایندگی

زلفنا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی زلفنا اطلاع دهید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه،زلفنا هیچ گونه مسئولیتی ندارد. زلفنا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

کمک لازم دارید با ما چت کنید