سوالات متداول

خیر، شما بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید و سفارشتان را تکمیل کنید، اما برای بررسی سوابق خرید و پیگیری کالاهای سفارشی فعلی تان و … بهتر است با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در زلفنا شما می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

– در جریان فروش‌های ویژه، تخفیفات قرار گیرید.

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “اطلاعات حساب کاربری”  در بخش “حساب کاربری من” امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

شما می توانید برای بازیابی رمز خود از پیامک نیز استفاده نمایید و همچنین لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) و یا جونک (junk) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.

سوالات متداول –  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله.
پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید و ثبت سفارش در مرحله پایانی و قبل از پرداخت وجه گزینه ارسال به آدرس دیگر را انتخاب کرده و آدرس کامل شخص مورد نظر به همراه کدپستی وارد کرده و در پایین صفحه پرداخت را انجام نمایید.

 برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شده، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش عطارک با شما تماس خواهند گرفت.

همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت زلفنا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

سوالات متداول –  پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از زلفنابلکه هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. که وجود https باعث می شود قسمت سمت چپ آدرس یک قفل کوچک و یا رنگ سبز نمایش داده شود.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

– در موارد مشکوک در میان صفحه پرداخت می توانید با رفرش کردن (تازه کردن) کد کپچا نیز از صحت واقعی بودن صفحه و امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

 هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

همه سفارش‌‏هایی که قبل از ساعت 8:00 ثبت گردند، پس از طی مراحل پردازش، در همان روز تحویل اداره پست می‏‌شوند. و اگر بعد از ساعت مذکور ثبت شوند، فردای کاری آن روز ارسال خواهد شد.

 بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پستی را در آدرس زیر وارد کنید:
برای انتقال به صفحه پیگیری پستی کلیک کنید

بله، زلفنا به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت را کنترل و بروز رسانی می‏‌کند. و همچنین سعی شده تمامی قیمت های درج شده برای رفاه حال مشتریان عزیز از قیمت بازار پایین تر باشد.

پایان سوالات متداول

کمک لازم دارید با ما چت کنید